8.00 – 13.00 – realizacja podstawy programowej
6.00 – 8.15 – schodzenie się dzieci
- zabawy dowolne, zabawy ruchowe
- praca indywidualna z dzieckiem i w zespołach
- ćwiczenia poranne
- czynności samoobsługowe
8.15 – 8.30
- przygotowanie do śniadania
- czynności higieniczne, samoobsługowe i porządkowe
8.30 – śniadanie
- samodzielne spożywanie posiłków
- wpajanie zasad zdrowego odżywiania
- wyrabianie nawyków higieniczno – kulturowych
10.00 – II śniadanie
9.00 – 11.45 – zajęcia obowiązkowe, zabawy w przedszkolu i w ogrodzie
- zajęcia dydaktyczne realizowane wg. wybranego programu wychowania przedszkolnego
- przebywanie na świeżym powietrzu, w ogrodzie, spacery, wycieczki
- obserwacje przyrodnicze
- gry i zabawy ruchowe
- zajęcia sportowe i zajęcia przyrodnicze
- wspieranie działań twórczych poprzez kontakt ze sztuką, muzyką i literaturą
- tworzenie okazji do obserwowania, eksperymentowania i odkrywania
11.50 – 12.45 – obiad
12.45 – 14.00 – zabawy relaksacyjne, bajkoterapia, gry planszowe, praca z dzieckiem zdolnym, zabawy
w ogrodzie
14.00 – 14.30 – czynności samoobsługowe i porządkowe
14.30 – 14.45 – podwieczorek
15.00 – 17.00 – rozchodzenie się dzieci
- praca wyrównawcza
- swobodne zabawy dzieci wg. zainteresowań
- tworzenie sytuacji rozwijających indywidualne zdolności i zainteresowania
- rozmowy indywidualne z dziećmi i rodzicami